Klachten

Ondanks dat wij ons uiterste best doen om onze klanten naar volle tevredenheid te bedienen kan het voorkomen dat u wellicht een klacht heeft. Uiteraard lossen wij een eventuele klacht graag z.s.m. op! Uw klacht kan overigens betrekking hebben op onze producten, maar ook op onze dienstverlening.

Een klacht, wat nu?
We kunnen een klacht het snelst oplossen wanneer u ons een mail stuurt o.v.v. uw ordernummer. Deze mail kunt u sturen naar: info@buiskoppelingshop.nl met als onderwerp "Klacht"

Reactietermijn:
Er wordt uiterlijk binnen 2 werkdagen inhoudelijk gereageerd op ontvangen klachten. We proberen deze termijn echter zoveel mogelijk te beperken, zodat uw klacht liefst z.s.m. is opgelost! Sowieso ontvangt u na het indienen van een klacht een ontvangstbevestiging, zodat u weet dat uw klacht onze aandacht heeft.

Niet tevreden over de afhandeling van uw klacht?
Bent u als consument niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Deze kunt u dan voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform
U kunt uw klacht eventueel ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel

Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afwikkeling van uw klacht kunt u deze voor bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel.org. De Geschillencommissie staat niet open voor klachten van zakelijke partijen.

Laat u inspireren!

In de fotogalerij vindt u ingezonden foto's van onze klanten van uiteenlopende zelfgemaakte projecten. Via onze blogberichten houden we u op de hoogte van de laaste interieurtrends!

Bekijk galerij Bezoek onze blog

Blijf op de hoogte!

Qshops